Rask levering
Tilfredshetsgaranti
Norsk bedrift
Gratis frakt over 2000 NOK

Bestilling og betaling

På DanMusikk.no er det mulig å bestille varer online til levering i hele Norge, til private, til foretak og offentlige institusjoner.

Alle priser er inkl. MVA. Prisene er dagspriser. Vi tar forbehold for feil i prisene.

Salg til barn eller ungdom under 18 år kan bare foretas av foreldre, verge o.l.

Slik handler du hos oss

For å gjennomføre et kjøp på DanMusikk.no må du gjennom 6 steg:

  1. Finn den eller de varene, du ønsker. Legg til de i handlekurven. Gå deretter til handlekurven.
  2. Skriv inn dine personlige opplysninger og velg faktureringsinformasjon og betalingsmetode.
  3. Godkjenn våre handelsvilkår.
  4. Kontrollér at alle opplysninger er korrekte og godkjenn ordren.
  5. Betal for ordren.
  6. Når ordren er gjennomført vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Du vil i tillegg motta en e-post når ordren har blitt avsendt fra vårt lager. Hvis du mister ordrebekreftelsen kan du kontakte oss på post@danmusikk.no og vi vil sende en ny ordrebekreftelse til deg.

Betaling

I vår nettbutikk kan du betale med:

  • Visa, MasterCard, Maestro (NOK 0,- i gebyr)
  • Bankoverføring (NOK 0,- i gebyr - Betal til konto: 8601 46 94597 – innbetalingen må merkes med ordrenummer.)
  • Vipps (NOK 0,- i gebyr)
  • Elektronisk EHF-faktura til offentlig institusjon (NOK 0,- i gebyr)
  • Klarna: Betal innen 30 dager uten ekstra kostnader, eller betal litt hver måned med delbetaling.

Når du betaler med kredittkort, vil betalingen først bli trukket fra kontoen din når varen er sendt.

Reservering av beløp ved kjøp med betalingskort

Når du godkjenner et kjøp og bruker betalingskort som betalingsmiddel reserverer vi beløpet på valgt betalingskort. Reservasjonen gjøres for å sikre at kortet ikke er sperret og at det er dekning på kortet. Når beløpet er trukket fra kortet, kanselleres reservasjonen automatisk. Varigheten av en reservasjon avhenger av korttype, som du kan få informasjon fra bank/kortutsteder. Hvis du oppdager at en reservasjon ikke er kansellert, vennligst kontakt din bank/kortutsteder, da det kun er du som kan kansellere reservasjonen.