30 dagers returrett. Dette gjelder fra den dagen du har mottatt varen. Når vi har mottatt og godkjent returvaren, vil kjøpesummen bli refundert til din konto i løpet av noen dager.
Har du betalt med kredittkort, vil beløpet bli ført tilbake til kortet. Har du betalt med forskuddsbetaling i banken, må du opplyse registernummer og kontonummer slik at vi kan føre pengene retur til din bankkonto. Ønsker du å bytte til en annen vare må du skrive dette i e-posten til oss.
Hvis du velger å returnere en vare, må du kontakte oss på e-post eller telefon 21 98 88 44 på forhånd. Vi vil da gi deg en returslipp slik at du kan returnere varen til en lav fraktpris.
Velger du å benytte din returrett, må du selv betale fraktkostnaden for å sende tilbake varen.
Du hefter bare for en eventuell forringelse av varens verdi, hvis vi mottar varen i en annen stand enn hva som er nødvendig for å slå fast varens art, egenskaper, og måten den fungerer på. Med andre ord: du kan få prøve varen på samme måten som hadde du prøvd den i en fysisk butikk.
Har du prøvd varen utover dette, eller hvis den originale emballasjen mangler eller er skadet, opfatter vi varen som brukt hvilket vil si, at angrer du på kjøpet av varen, kan du bare få en del eller ingenting av varens handelsmessige verdi retur.
Reklamasjon må senest skje to år etter at forbrukeren overtok tingen. Dersom tingen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å vare vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år.
Reklamasjonsretten i henhold til kjøpsloven dekker produksjons- og materialfeil identifisert under vanlig bruk. Reklamasjonsretten dekker ikke feil eller skader som er direkte eller indirekte forårsaket av ukorrekt bruk, dårlig vedlikehold, vold eller uautoriserte inngrep. Klager på feil eller mangler, som bør oppdages ved vanlig undersøkelse av varen, må meldes DanMusikk.no innen rimelig tid.
I tilfelle av at du har mottatt en defekt vare, bør du ikke bruke returskjemaet, men i stedet skrive til oss på denne e-postadressen: post@danmusikk.no – der du må skrive ordrenummeret ditt og beskrive problemet så godt som mulig. Vi kontakter deg hurtigst mulig for å finne en løsning.