FAQ

Forsendelse og levering

  • Hvornår sender dere min ordre?
    Vi sender ordrer alle hverdager. Bestiller du før kl. 12 blir ordren sendt samme dag
  • Hvem leverer min ordre?
    Vi sender ordren med Bring/Posten.
  • Hvor raskt leverer Bring/Posten min ordre?
    Oslo-området: vanligvis 1 hverdag etter avsendelse. Resten av landet: vanligvis 2 hverdager etter avsendelse.
  • Leveres ordren på min adresse, eller må jeg hente pakken på postkontoret?
    Pakker til private må hentes på postkontoret. Bedriftspakker leveres på døren.
  • Er varen godt pakket inn?
    Ja, vi har mange års erfaring i å sørge for at alle varer blir godt pakket inn, slik at de kommer helt sikkert frem til deg. Enkelte varer blir også sendt som forsiktig-pakke, slik at Posten tar ekstra vare på netopp din pakke.
  • Hvem erstatter ved transportskader?
    Hvis det, mot all forventning, skulle ske en transportskade, erstatter vi selvfølgelig med en ny vare. Du kan da ta kontakt med oss på e-post eller telefon og vi vil avtale nærmere. Heldigvis har vi nesten aldri transportskader.
  • Er det mulig å avhente varer hos jer?
    Nei. Vi har ikke vanlig butikk eller showroom, bare webshop og lager.
  • Er det mulig å få levert ordren til en annen adresse end min egen?
    Ja. Om du ønsker å få levert ordren til jobben eller til en annen person, kan du velge levering på en annen adresse. Når du bestiller, kan du skrive inn en annen adresse på den siden, der du skriver ditt eget navn og adresse.

Service og garanti

  • Kan jeg returnere en vare, jeg ikke er fornøyd med?
    Ja, alle bestillinger plassert før jul kan returneres til 24. januar 2021. Har du mottatt en vare, du ikke er tilfreds med, kan du sende den retur til oss, og vi vil føre alle pengene retur til deg.
  • Hvor længe gjælder garantien på varene deres?
    Reklamasjon må senest skje to år etter at forbrukeren overtok tingen. Dersom tingen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å vare vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år.
  • Hvor skal jeg sende en returvare eller defekt vare til?
    Hvis du velger å returnere en vare, må du kontakte oss på e-post (post@danmusikk.no) eller telefon 21 98 88 44 på forhånd. Vi vil da gi deg en returslipp slik at du kan returnere varen til en lav fraktpris.
    Velger du å benytte din returrett, må du selv betale fraktkostnaden for å sende tilbake varen.

Bestilling og betaling

  • Hvilke muligheter har jeg til å betale for ordren?
    I vår webshop kan du betale med Visa, MasterCard, Maestro, EHF-faktura, forutbetaling via bankoverførsel eller 14 dages kreditt via Klarna.
  • Vi er et offentligt foretak, kan vi også bestille i webshoppen?
    Ja, dere kan saktens bestille i webshoppen – når det skal velges betalingsmetode, er det mulig å velge «Offentlig foretak». Betalingsmetoden blir da «Salg til offentlig institusjon (EHF Faktura)». Fakturaen sender vi til dere på e-post.
  • Hvornår hever dere beløpet på kredittkort mitt?
    Vi hever først beløpet når din ordre er avsendt med Posten/Bring.
  • Er det sikkert å betale med kredittkort i webshoppen deres?
    Ja, vi benytter et godkjent betalingsystem, som garanterer den absolutt beste sikkerheten, når du taster inn kortopplysningene dine.
  • Jeg har vanskeligheter med å bestille varer i webshoppen
    Har du problemer med å bestille varer i vår webshop, kan du i steden ringe til oss eller skrive på e-post, og vi vil hjelpe dig med å lage en ordre.

Har du spørgsmål? Kontakt oss på:

Telefon: 21 98 88 44

E-post: post@danmusikk.no 

Vi kan treffes på telefonen

Mandag–fredag kl. 08.00–18.00

Lørdag og søndag: Stengt