Vi sender ordrer alle hverdager. Bestiller du før kl. 12 blir ordren sendt samme dag
Vi sender ordren med Bring/Helthjem.
Vanligvis 2-4 hverdager etter avsendelse.
Pakker til private må hentes på postkontoret. Bedriftspakker leveres på døren.
Ja, vi har mange års erfaring i å sørge for at alle varer blir godt pakket inn, slik at de kommer helt sikkert frem til deg. Enkelte varer blir også sendt som forsiktig-pakke, slik at Posten tar ekstra vare på netopp din pakke.
Hvis det, mot all forventning, skulle ske en transportskade, erstatter vi selvfølgelig med en ny vare. Du kan da ta kontakt med oss på e-post eller telefon og vi vil avtale nærmere. Heldigvis har vi nesten aldri transportskader.
Nei. Vi har ikke vanlig butikk eller showroom, bare webshop og lager.
Ja. Om du ønsker å få levert ordren til jobben eller til en annen person, kan du velge levering på en annen adresse. Når du bestiller, kan du skrive inn en annen adresse på den siden, der du skriver ditt eget navn og adresse.
Ja, hvis du kjøper for over 2000 NOK, tilbyr vi gratis frakt til nærmeste leveringssted.
Ja, du har alltid 30 dagers returret. Har du mottatt en vare, du ikke er tilfreds med, kan du sende den retur til oss, og vi vil føre alle pengene retur til deg.
Reklamasjon må senest skje to år etter at forbrukeren overtok tingen. Dersom tingen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å vare vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år.
Hvis du velger å returnere en vare, må du kontakte oss på e-post (post@danmusikk.no) eller telefon 21 98 88 44 på forhånd. Vi vil da gi deg en returslipp slik at du kan returnere varen til en lav fraktpris.
Velger du å benytte din returrett, må du selv betale fraktkostnaden for å sende tilbake varen.
I vår nettbutikk kan du betale med:
Ja, dere kan saktens bestille i webshoppen – når det skal velges betalingsmetode, er det mulig å velge «Offentlig foretak». Betalingsmetoden blir da «Salg til offentlig institusjon (EHF Faktura)». Fakturaen sender vi til dere på e-post.
Vi hever først beløpet når din ordre er avsendt med Posten/Bring.
Ja, vi benytter et godkjent betalingsystem, som garanterer den absolutt beste sikkerheten, når du taster inn kortopplysningene dine.
Har du problemer med å bestille varer i vår webshop, kan du i steden ringe til oss eller skrive på e-post, og vi vil hjelpe dig med å lage en ordre.